Eerste keer, wist wel wat ik ervan kon verwachten. Ik had de behandeling liften en verven. Ik vroeg vooraf of de onderste wimpers ook mee geverfd konden worden en dat was geen probleem. Behandeling liften was prima alleen het verven was iets minder, ik voelde dat wel branden in m’n ogen. Rechter wimpers zijn heel mooi en egaal gekruld, bij de linker staan een aantal haartjes krom.
Behandeling door Jennifer•Wimper permanent
Lorrain•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel vriendelijk
Behandeling door Jennifer•Vrouwen harsen - benen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven