Leuke zaak met enthousiaste en kundige medewerkers
Treatment by Xaviera•Eyelash Perming
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Wenkbrauwen en wimpers zien er na bijna 2 weken Mexico nog steeds goed uit
Eyelash Perming
Bianca•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Het is een prettige salon. De medewerkers zijn super vriendelijk en de sfeer is gemoedelijk. Shawna is zeer gastvrij en ervaren. Dus ... zeker een aanrader om hier naartoe te gaan!
Treatment by Shawna•Eyebrow & Eyelash Tinting
Marloes•over 3 years ago
Verified review
Wat een fijne salon, super lieve meiden en heel erg blij met mijn wenkbrauwen! Tot over 4 weken!
Treatment by Xaviera•Eyebrow & Eyelash Tinting
Sammy•over 3 years ago
Verified review
Ik ga elke keer weer super tevreden naar huis met mooie wenkies! Bedankt Jennifer!