Leuke zaak met enthousiaste en kundige medewerkers
Behandeling door Xaviera•Wimper permanent
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wenkbrauwen en wimpers zien er na bijna 2 weken Mexico nog steeds goed uit
Wimper permanent
Bianca•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het is een prettige salon. De medewerkers zijn super vriendelijk en de sfeer is gemoedelijk. Shawna is zeer gastvrij en ervaren. Dus ... zeker een aanrader om hier naartoe te gaan!
Behandeling door Shawna•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Marloes•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne salon, super lieve meiden en heel erg blij met mijn wenkbrauwen! Tot over 4 weken!
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Sammy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga elke keer weer super tevreden naar huis met mooie wenkies! Bedankt Jennifer!
Behandeling door Jennifer•Wimpers en/of wenkbrauwen verven