Xaviera heeft het weer top gedaan! Blij met jou schaat
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Shannon•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super vriendelijk en aardig! Vertelde me het een en ander over mijn behandeling. En de opties !
Behandeling door Xaviera•Henna brows
Fanisca•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd weer een top ervaring!
Behandeling door Jennifer•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Brenda•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik werd direct geholpen, door een vriendelijke styliste. Mijn wenkbrauwen waren binnen 30minuten van mijn pauze klaar en netjes om zo weer naar me werk te gaan.
Doordat ik zwarte wenkbrauwen van mezelf heb is het even aankijken of ik weer terug ga voor henna wenkbrauwen of alleen voor Shaping.
Behandeling door Xaviera•Henna brows
….•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hartelijkben zeer professioneel geholpen
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven