Mijn ervaring bij de Brow bar was heel goed, ik kwam hier voor de eerste keer en werd hartelijk ontvangen door de dames die aan het werk waren. Jennifer heeft mijn wenkbrauwen super mooi gedaan dus een vaste klant heeft zij er zeker bij !
Treatment by Jennifer•Henna Brows
Romy Hardenberg•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Ze zorgen ervoor dat je tevreden naar huis gaat.
Eyebrow & Eyelash Tinting
Willeke•over 3 years ago
Verified review
Als je hier je brows en wimpers laat doen dan geb je er weken geen omkijken naar. Zeer vakkundig
Treatment by Xaviera•Eyebrow & Eyelash Tinting
Marja•over 3 years ago
Verified review
Shawna is heel vriendelijk zoals iedereen eigelijk in de salon.
Treatment by Shawna•Eyebrow & Eyelash Tinting
Petra•over 3 years ago
Verified review
Alles was prima, volgende afspraak alvast geboekt.