Mijn ervaring bij de Brow bar was heel goed, ik kwam hier voor de eerste keer en werd hartelijk ontvangen door de dames die aan het werk waren. Jennifer heeft mijn wenkbrauwen super mooi gedaan dus een vaste klant heeft zij er zeker bij !
Behandeling door Jennifer•Henna brows
Romy Hardenberg•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Ze zorgen ervoor dat je tevreden naar huis gaat.
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Willeke•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Als je hier je brows en wimpers laat doen dan geb je er weken geen omkijken naar. Zeer vakkundig
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Marja•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Shawna is heel vriendelijk zoals iedereen eigelijk in de salon.
Behandeling door Shawna•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Petra•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles was prima, volgende afspraak alvast geboekt.