Super geholpen door Shawna, erg blij met mijn wenkbrauwen
Behandeling door Shawna•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Inez•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom heel graag bij Jennifer altijd heel vriendelijk, zorgzaam en altijd blij met het resultaat.
Behandeling door Jennifer•Henna brows
Jolanda•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Jennifer is een topper! Altijd blij met mijn wenkbrouwen. Ze zien er natuurlijk uit als ik bij haar ben geweest.
Behandeling door Jennifer•Henna brows
Karolina•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben weer super blij met hoe mijn wenkbrauwen eruit zien! Mooie vorm en kleur, weer helemaal netjes :-)
Behandeling door Shawna•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Melanie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het heel professioneel hoe Tamara het werk deed en had het niet zo mooi verwacht.
Wel een beetje zenuwachtig maar dat viel gelukkig mee, want ze voert tijdens je behandeling ook gewoon leuke gesprekken waardoor ik mij comfortabel voelde.