Ik loop altijd blij de deur uit met mooie wenkbrauwen
Treatment by Xaviera•Henna Brows
Laura•almost 4 years ago
Verified review
Eerste keer hier geweest en ben echt heel tevreden met het resultaat. Mijn wenkbrauwen zijn mooi gewaxt en zien er strak en gelijk uit. Ook helemaal geen last gehad van puistjes of iets achteraf, terwijl ik wel een gevoelige huid heb. Jennifer is heel vriendelijk en heeft het top gedaan. Ik kom zeker terug!
Treatment by Jennifer•Eyebrow & Eyelash Tinting
Emma•about 4 years ago
Verified review
Top
Treatment by Jennifer•Eyebrow & Eyelash Tinting
Anonymous•about 4 years ago
Verified review
Netjes mooi en vakkundig
Eyebrow & Eyelash Tinting
Mischa•about 4 years ago
Verified review
Wat een lieve meid dat me hielp, verliep snel en echt super duidelijk uitgelegd stap voor stap! Tot over 5 weken !