Ik loop altijd blij de deur uit met mooie wenkbrauwen
Behandeling door Xaviera•Henna brows
Laura•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer hier geweest en ben echt heel tevreden met het resultaat. Mijn wenkbrauwen zijn mooi gewaxt en zien er strak en gelijk uit. Ook helemaal geen last gehad van puistjes of iets achteraf, terwijl ik wel een gevoelige huid heb. Jennifer is heel vriendelijk en heeft het top gedaan. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Jennifer•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Emma•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Jennifer•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes mooi en vakkundig
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Mischa•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een lieve meid dat me hielp, verliep snel en echt super duidelijk uitgelegd stap voor stap! Tot over 5 weken !