Kwam hier voor het eerst. Xaviera is een lief meisje die je een fijn gevoel geeft. Fijne salon. Ga hier vaker komen!
Treatment by Xaviera•Henna Brows
Sara•over 4 years ago
Verified review
Ik was super blij! Ik heb echt heel last minut gebeld. En ze gebruikte haar pauze om toch mijn wenkbrauwen te doen! super lief maar helemaal gek haha!
Treatment by Jennifer•Eyebrow & Eyelash Tinting
Nadine•over 4 years ago
Verified review
Simpelweg fantastisch! Ik kom al een tijdje bij Jennifer en tekens ga ik super tevreden de salon uit. Volle aandacht, precies, met zorg en bovendien gezellig.