Kwam hier voor het eerst. Xaviera is een lief meisje die je een fijn gevoel geeft. Fijne salon. Ga hier vaker komen!
Behandeling door Xaviera•Henna brows
Sara•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was super blij! Ik heb echt heel last minut gebeld. En ze gebruikte haar pauze om toch mijn wenkbrauwen te doen! super lief maar helemaal gek haha!
Behandeling door Jennifer•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Nadine•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Simpelweg fantastisch! Ik kom al een tijdje bij Jennifer en tekens ga ik super tevreden de salon uit. Volle aandacht, precies, met zorg en bovendien gezellig.