Fijne eerste ervaring in deze salon. Aardige dame die wist wat ze deed en rekening hield met mijn wensen en gevoelige huid. Top ervaring!
Treatment by Jennifer•Eyebrow & Eyelash Tinting
Danique•over 4 years ago
Verified review
Ik ben zoals altijd weer super tevreden over het resultaat! Tot snel Xaviera!
Treatment by Xaviera•Eyelash Perming
Shawna•over 4 years ago
Verified review
Ik kon snel terecht, mooi model in m'n wenkbrauwen weer en verf is precies goed, super blij mee!
Treatment by Jennifer•Eyebrow & Eyelash Tinting
Jessica•over 4 years ago
Verified review
Kom hier al jaren en altijd super positief en tevreden. Ik zou het zeker aanraden om hier altijd je afspraak in te plannen voor de mooiste wenkbrauwen en wimpers!