Fijne eerste ervaring in deze salon. Aardige dame die wist wat ze deed en rekening hield met mijn wensen en gevoelige huid. Top ervaring!
Behandeling door Jennifer•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Danique•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zoals altijd weer super tevreden over het resultaat! Tot snel Xaviera!
Behandeling door Xaviera•Wimper permanent
Shawna•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kon snel terecht, mooi model in m'n wenkbrauwen weer en verf is precies goed, super blij mee!
Behandeling door Jennifer•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Jessica•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier al jaren en altijd super positief en tevreden. Ik zou het zeker aanraden om hier altijd je afspraak in te plannen voor de mooiste wenkbrauwen en wimpers!
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven