Zoals ik gewend ben van Marija, een prettig gevoel bij haar in de salon. Ze is aardig, meelevend. Super mens. En de behandeling was zoals gewoonlijk weer top.
Treatment by Marija•Eyebrow Threading
Patricia•over 3 years ago
Verified review
Gewoon weer top zoals altijd
Treatment by Marija•Eyebrow Threading
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Altijd fijn om het resultaat na de behandeling te zien in de spiegel.
Marija heeft persoonlijke aandacht en is zeer vakkundig. Mooie combinatie wat resulteert in een gezellige behandeling.
Treatment by Marija•Eyebrow Threading
Annemarie•over 3 years ago
Verified review
Fijne sfeer, gesprek met diepgang en met mooie wimpers naar buiten. Wat wil je nog meer!
Treatment by Marija•Eyelash Perming
Suzanne•over 3 years ago
Verified review
Marija is een aardige lieve meid met passie voor haar vak, ja ik kom graag bij haar om mijn wenkbrauwen er weer tiptop te laten uitzien.