De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1758 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Zoals ik gewend ben van Marija, een prettig gevoel bij haar in de salon. Ze is aardig, meelevend. Super mens. En de behandeling was zoals gewoonlijk weer top.
Gewoon weer top zoals altijd
Altijd fijn om het resultaat na de behandeling te zien in de spiegel. Marija heeft persoonlijke aandacht en is zeer vakkundig. Mooie combinatie wat resulteert in een gezellige behandeling.
Fijne sfeer, gesprek met diepgang en met mooie wimpers naar buiten. Wat wil je nog meer!
Marija is een aardige lieve meid met passie voor haar vak, ja ik kom graag bij haar om mijn wenkbrauwen er weer tiptop te laten uitzien.
95
1
95
96
97
233
97