Zoals ik gewend ben van Marija, een prettig gevoel bij haar in de salon. Ze is aardig, meelevend. Super mens. En de behandeling was zoals gewoonlijk weer top.
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Patricia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon weer top zoals altijd
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om het resultaat na de behandeling te zien in de spiegel.
Marija heeft persoonlijke aandacht en is zeer vakkundig. Mooie combinatie wat resulteert in een gezellige behandeling.
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Annemarie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer, gesprek met diepgang en met mooie wimpers naar buiten. Wat wil je nog meer!
Behandeling door Marija•Wimper permanent
Suzanne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Marija is een aardige lieve meid met passie voor haar vak, ja ik kom graag bij haar om mijn wenkbrauwen er weer tiptop te laten uitzien.