Heel deskundig, mooi resultaat, gastvrij, attent en kwaliteit.
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga altijd met mooie wenkbrauwen bij Marija weg. 10/10
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Selma•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Henna wenkbrauw hier laten doen and I love it! Ik doe niet vaak mijn wenkbrauwen en wist niet zeker wat het beste bij mij past. Maar Marija wist meteen wat het beste voor mijn wenkbrauwen was en ik ben nu zeer tevreden. Ik kom hier zeker terug!! Voor de rest was alles netjes in de winkel en er werd ook koffie en thee aangeboden.
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Perla•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke salon met vrolijke kleuren. En ze neemt de tijd om het goed te doen .
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Annie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Marije is deskundig en vriendelijk. Het resultaat is zoals altijd erg mooi.