De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1758 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Heel deskundig, mooi resultaat, gastvrij, attent en kwaliteit.
Ik ga altijd met mooie wenkbrauwen bij Marija weg. 10/10
Henna wenkbrauw hier laten doen and I love it! Ik doe niet vaak mijn wenkbrauwen en wist niet zeker wat het beste bij mij past. Maar Marija wist meteen wat het beste voor mijn wenkbrauwen was en ik ben nu zeer tevreden. Ik kom hier zeker terug!! Voor de rest was alles netjes in de winkel en er werd ook koffie en thee aangeboden.
Leuke salon met vrolijke kleuren. En ze neemt de tijd om het goed te doen .
Marije is deskundig en vriendelijk. Het resultaat is zoals altijd erg mooi.
94
1
94
95
96
233
96