Super blij met m’n biab nails. Prachtige salon, super hygiënisch en hele leuke dames!
M.v.•about 3 years ago
Verified review
Altijd TOP!!
L.S.•about 3 years ago
Verified review
Ge-wel-dig zoals altijd 🫶🏾
L.B.•about 3 years ago
Verified review
Mijn eerste bezoek! Prachtige Salon (nog in verbouwing), vriendelijke dames, lekkere thee, ontspannen sfeer en natuurlijk zijn de nagels top!!
Tot snel!
Other Nail Extensions & Overlays
Deborah•about 3 years ago
Verified review
Mooie zaak! Er word de tijd genomen en resultaat mag er zijn!