Super blij met m’n biab nails. Prachtige salon, super hygiënisch en hele leuke dames!
M.v.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd TOP!!
L.S.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ge-wel-dig zoals altijd 🫶🏾
L.B.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste bezoek! Prachtige Salon (nog in verbouwing), vriendelijke dames, lekkere thee, ontspannen sfeer en natuurlijk zijn de nagels top!!
Tot snel!
Nagelverlengingen
Deborah•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie zaak! Er word de tijd genomen en resultaat mag er zijn!