Ik ben geholpen door Ella en zij kan heel mooi m’n haren opknappen door er highlights in te zetten. Ongewenste tonen in mijn haar heeft zij zonder probleem weggehaald en mijn haar een mooie kleur gegeven. Ook echt vriendelijk. Ze kijkt goed naar wat je haar aankan zodat er niets verpest wordt. Ik kom zeker vaker terug
Styled by Ella•
Ladies' Half Head HighlightsShow all…
Tiffany•about 1 year ago
Verified review
Eerste keer hier, een hele fijne ervaring en zeer tevreden met mijn haarkleur! Bedankt By Imogen en John! ❤️ Ik kom zeker terug!
Styled by john•Ladies' Hair Toner
Hester•about 1 year ago
Verified review
Ben tevreden over hoe m'n wenkbrauwen geshapet zijn maar weinig interactie en wat kortaf.
Treatment by Mina•Eyebrow Threading
Karin•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Wat een geweldige ervaring bij de kapper! Vanaf het moment dat ik binnenkwam, voelde ik me welkom en op mijn gemak. De behandeling was echt heerlijk, even helemaal ontspannen en genieten van de aandacht en zorg die ze geeft.
Ze is echt fantastisch! professioneel, vriendelijk en ontzettend goed in haar vak. Ze luisterde precies naar wat ik wilde, gaf eerlijk advies en het resultaat was zelfs beter dan ik had gehoopt. Ik ben ontzettend tevreden met mijn kapsel. Zeker een aanrader!
Styled by Imogen•Ladies' Haircuts
Tiara•about 1 year ago
Verified review
Lisanne geeft helemaal goede gezichtsbehandelingen. Ze heeft veel kennis en ze laat je altijd op je gemak voelen. Je gaat ontspannen en goed verzorgt de deur uit. Echt een aanrader!