Ik ben geholpen door Ella en zij kan heel mooi m’n haren opknappen door er highlights in te zetten. Ongewenste tonen in mijn haar heeft zij zonder probleem weggehaald en mijn haar een mooie kleur gegeven. Ook echt vriendelijk. Ze kijkt goed naar wat je haar aankan zodat er niets verpest wordt. Ik kom zeker vaker terug
Styling door Ella•
TonerToon alles…
Tiffany•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer hier, een hele fijne ervaring en zeer tevreden met mijn haarkleur! Bedankt By Imogen en John! ❤️ Ik kom zeker terug!
Styling door john•Toner
Hester•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben tevreden over hoe m'n wenkbrauwen geshapet zijn maar weinig interactie en wat kortaf.
Behandeling door Mina•Wenkbrauwen - threaden
Karin•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wat een geweldige ervaring bij de kapper! Vanaf het moment dat ik binnenkwam, voelde ik me welkom en op mijn gemak. De behandeling was echt heerlijk, even helemaal ontspannen en genieten van de aandacht en zorg die ze geeft.
Ze is echt fantastisch! professioneel, vriendelijk en ontzettend goed in haar vak. Ze luisterde precies naar wat ik wilde, gaf eerlijk advies en het resultaat was zelfs beter dan ik had gehoopt. Ik ben ontzettend tevreden met mijn kapsel. Zeker een aanrader!
Styling door Imogen•Vrouwen knippen
Tiara•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lisanne geeft helemaal goede gezichtsbehandelingen. Ze heeft veel kennis en ze laat je altijd op je gemak voelen. Je gaat ontspannen en goed verzorgt de deur uit. Echt een aanrader!
Behandeling door Lisanne•Facials / Gezichtsbehandelingen