Fijne sfeer, goed advies en behandeling! Mooi naar buiten!
Vrouwen knippenToon alles…
Kim•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ella heeft mijn wenkbrauwen weer super mooi in model gebracht, zo blij mee! Iedere keer verlaat ik met een grote glimlach weer de salon.
Behandeling door Ella•Wenkbrauwen - threaden
Lobke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had voor het eerst de skin improvement silent treatment en heb hier ontzettend van genoten. Niet alleen wordt er aandacht aan je gezicht besteedt, ook je nek, rug, voeten en haar/hoofdhuid krijgen de aandacht. Die combinatie maakte het voor mij een geweldige behandeling die ik zeker nogmaals ga boeken!
Behandeling door Lisanne•Ontspanningsmassage
Seraida•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een geweldige ervaring bij deze salon! Het personeel was vriendelijk en professioneel, en de service was top. Zeker een aanrader!
Vrouwen knippen
Daca•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon! Echt super! Ik zal zeker nog een keer boeken.