Goede behandeling gekregen, haarkleur, model knippen, en advies voor de volgende keer. Vriendelijk personeel gastvrij, voor herhaling, goede sfeer. Hou dit zo
Styled by Charissa•
Ladies' HaircutsShow all…
philo•over 1 year ago
Verified review
Weer een hele fijne pedicurebehandeling van Helen! Verheug mij nu al op de volgende afspraak :)
Treatment by Helen•Gel Nails Pedicure
Megan•over 1 year ago
Verified review
Amazing
Treatment by Ella•Eyelash Extensions
irene•over 1 year ago
Verified review
Zeer vriendelijk, goede sfeer en heel goed geknipt en gekleurd