Goede behandeling gekregen, haarkleur, model knippen, en advies voor de volgende keer. Vriendelijk personeel gastvrij, voor herhaling, goede sfeer. Hou dit zo
Styling door Charissa•
Highlights - heel hoofdToon alles…
philo•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een hele fijne pedicurebehandeling van Helen! Verheug mij nu al op de volgende afspraak :)
Behandeling door Helen•Gellak pedicure
Megan•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing
Behandeling door Ella•Wimperextensions
irene•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk, goede sfeer en heel goed geknipt en gekleurd