Geweldige Salon, en echt top geholpen, onwijs tevreden!
Styling door Charissa•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Elly Degen•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is iedere keer een feestje voor mij om de salon te bezoeken. Dit keer mijn wenkbrauwen laten doen door Ella. Ella is een rustig, lief en deskundig persoon. Iedere keer blij als ik bij haar ben geweest!
Behandeling door Ella•Wenkbrauwen - threaden
Lobke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een heerlijke massage!
Vooral bijzonder dat Helen deze massage zelf samen heeft gesteld en inclusief bijpassende muziek. Hele fijne ervaring en zou het zeker aanraden!
Behandeling door Helen•Aromatherapie-massage
Megan•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kan niet beter
Styling door john•Mannen knippen
Nanco•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd weer een heerlijke ervaring.
Echt een momentje voor mezelf 🤗