Mijn wimpers zijn super mooi geworden! Ik krijg er veel complimenten over :)
Tijdens de behandeling werd ik fijn geholpen en alles werd stap voor stap goed uitgelegd. Super professioneel! Daarnaast kreeg ik ook nog (zelf gevraagd) huidtips waardoor ik later zeker terug kom.
Eyelash Perming
Rina•almost 4 years ago
Verified review
Lieve rustige mevrouw, vertel goed. Zeker een aanrader
Treatment by Desi•Classic Facials
Michelle•almost 4 years ago
Verified review
Fijne salon lieve mensen en goed geholpen .
Tevreden klant en beslist een aanrader.
Ben bij de pedicure geweest bij Anastatia..👍👍