Mijn wimpers zijn super mooi geworden! Ik krijg er veel complimenten over :)
Tijdens de behandeling werd ik fijn geholpen en alles werd stap voor stap goed uitgelegd. Super professioneel! Daarnaast kreeg ik ook nog (zelf gevraagd) huidtips waardoor ik later zeker terug kom.
Wimper permanent
Rina•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve rustige mevrouw, vertel goed. Zeker een aanrader
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Michelle•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon lieve mensen en goed geholpen .
Tevreden klant en beslist een aanrader.
Ben bij de pedicure geweest bij Anastatia..👍👍
Pedicure
Elvira•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prims
Behandeling door Desi•Wimpers en/of wenkbrauwen verven