Deya heeft mijn wenkbrauwen weer perfect in model en weer prachtig geverfd, alle lof voor haar.
Bij Byderma een fijne rustgevende sfeer.
Behandeling door Deya•Wenkbrauwen harsen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandelingen die echt goed worden uitgevoerd. Met deskundige extra tips en een vriendelijke open houding. Gaat zorgvuldig controlerend te werk
Ook aan de telefoon voor het maken van een afspraak wordt je uitvoerig gehoord voor het plannen. Evt wachtlijst plaatsen , ook al een keer gebeld dat eerder kon.
Hele fijne sfeer
Behandeling door Desi•Vrouwen harsen - gezicht
Bianca•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een toppertje… weet wat ze doet en is heel goed in haar vak! Zeker een aanrader💯