Na een gezichtsscan met een nieuw apparaat heb ik advies op maat gekregen. Ik heb nu alle skincare producten die mijn huid van binnenuit gaan verbeteren, zodat ik over 2 á 3 maanden terug kan om te starten met behandelingen voor de buitenkant. Inmiddels laat ik ook mijn wimperextentions zetten bij Byderma en ik kan niets anders zeggen dan dat ik mega tevreden ben! De wimpers zijn super zacht en zo dun, dat ze niet zwaar voelen boven het oog. Ik zou Byderma aan iedereen aanraden!
Classic Facials
kaylee•almost 4 years ago
Verified review
Zeer deskundig ervaren aardig !!!
Treatment by Wasana•Pedicure
Anonymous•almost 4 years ago
Verified review
Gewoon geweldig!!!
Treatment by Fatima•Nail Refill
Anonymous•almost 4 years ago
Verified review
Prima
Treatment by Desi•Eyebrow & Eyelash Tinting
patricia•almost 4 years ago
Verified review
Sinds ik hier bij de pedicure kom heb ik nooit meer problemen met mijn voeten.
Altijd een feestje om hier naartoe te gaan. Fijne sfeer, aardige mensen en thuiskomen met verzorgde voeten en een ontspannen gevoel