Na een gezichtsscan met een nieuw apparaat heb ik advies op maat gekregen. Ik heb nu alle skincare producten die mijn huid van binnenuit gaan verbeteren, zodat ik over 2 á 3 maanden terug kan om te starten met behandelingen voor de buitenkant. Inmiddels laat ik ook mijn wimperextentions zetten bij Byderma en ik kan niets anders zeggen dan dat ik mega tevreden ben! De wimpers zijn super zacht en zo dun, dat ze niet zwaar voelen boven het oog. Ik zou Byderma aan iedereen aanraden!
Facials / Gezichtsbehandelingen
kaylee•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer deskundig ervaren aardig !!!
Behandeling door Wasana•Pedicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon geweldig!!!
Behandeling door Fatima•Kunstnagels opvullen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima
Behandeling door Desi•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
patricia•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Sinds ik hier bij de pedicure kom heb ik nooit meer problemen met mijn voeten.
Altijd een feestje om hier naartoe te gaan. Fijne sfeer, aardige mensen en thuiskomen met verzorgde voeten en een ontspannen gevoel