Na het bezoek aan de pedicure heb ik eindelijk geen pijn in m'n teentje meer!
Daarna had ik nog de gezichtsbehandeling staan en ben ik nog even heerlijk verwend met de facial.. compleet ontspannen naar huis!
PedicureShow all…
Suzanne•about 4 years ago
Verified review
Salon gezellig , personeel heel erg vriendelijk, behandeling goed en efficiënt en hygiënisch!!
Treatment by Desi•Eyebrow & Eyelash Tinting
Irene•about 4 years ago
Verified review
een uurtje verwennerij en professionele behandeling!