Na het bezoek aan de pedicure heb ik eindelijk geen pijn in m'n teentje meer!
Daarna had ik nog de gezichtsbehandeling staan en ben ik nog even heerlijk verwend met de facial.. compleet ontspannen naar huis!
PedicureToon alles…
Suzanne•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Salon gezellig , personeel heel erg vriendelijk, behandeling goed en efficiënt en hygiënisch!!
Behandeling door Desi•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Irene•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
een uurtje verwennerij en professionele behandeling!