wanneer je een ker een behandeling van Fatima hebt gehad voor gelnagels, dan wil je nooit meer anders. Na 3 weken zijn mijn nagels nog of ze gisteren zijn gedaan. Alleen zichtbaar dat de uitgroei er is. Geen krasje te zien!
Bij de gezichtsbehandeling van Desy, merk je de vakkundigheid van een vakvrouw. Dank Desy het was weer geweldig!!!
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Beatrix•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze verzorgt mijn nagels goed en vraagt wat ik wil
Gellak manicure
Michelle•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een rustige deskundige behandeling met acceptatie van mijn mening
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen