Op maat, vriendelijk, zorgzaam en geïnteresseerd. Desi is een topper en de behandeling was heerlijk en heeft m’n huid echt goed gedaan. Ik heb meteen een vervolgafspraak gemaakt!
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Maaike•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De nagelbehandeling was prima. Goed advies gekregen.
De pedicurebehandeling was heel erg goed. Vriendelijke behandeling.
PedicureToon alles…
Conny van der Lande•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fatima is super goed; neemt de tijd , meedenkend en zorgt ervoor dat je met hele mooie nagels kunt shinen. Kortom het is een TOPPER !
Behandeling door Fatima•Kunstnagels opvullen
Carolijn•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Deya was zorgzaam en gaf gedetailleerd info over de behandeling. De behandeling voelde ook aangenaam aan, zeker een aanrader!