Zeer professioneel. Prachtige nagels French manicure. Echt een aanrader.
Treatment by Fatima•Manicure
Daan•about 4 years ago
Verified review
professioneel en vriendelijk.
Treatment by Fatima•Gel Nails Manicure
Anonymous•about 4 years ago
Verified review
Vriendelijke dames je voelt je gelijk op je gemak en dat blijft zo ook tijdens de behandeling.
Zeker een aanrader ook voor andere mensen.
Treatment by Wasana•Pedicure
Anonymous•about 4 years ago
Verified review
Mooie salon met allemaal lieve vriendelijke dames!
Ben nu met de emsculpt neo behandeling bezig en na 2 behandelingen zie ik al resultaat dat mijn billen alweer wat vorm krijgen!
Echte aanrader!
Gr Joyce
Treatment by Deya•Weight Loss Treatments
Joyce•about 4 years ago
Verified review
De afslankbehandeling is niet de meest comfortabele schoonheidsbehandeling, maar wend toch snel. Wie mooi wil zijn....:)