Zeer professioneel. Prachtige nagels French manicure. Echt een aanrader.
Behandeling door Fatima•Manicure
Daan•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
professioneel en vriendelijk.
Behandeling door Fatima•Gellak manicure
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke dames je voelt je gelijk op je gemak en dat blijft zo ook tijdens de behandeling.
Zeker een aanrader ook voor andere mensen.
Behandeling door Wasana•Pedicure
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon met allemaal lieve vriendelijke dames!
Ben nu met de emsculpt neo behandeling bezig en na 2 behandelingen zie ik al resultaat dat mijn billen alweer wat vorm krijgen!
Echte aanrader!
Gr Joyce
Behandeling door Deya•Afslankbehandeling
Joyce•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De afslankbehandeling is niet de meest comfortabele schoonheidsbehandeling, maar wend toch snel. Wie mooi wil zijn....:)