Wat een fijne salon. De lieve, kundige Desi gaf me enorm veel informatie en de gebruikte producten voelden heerlijk. Een hele fijne huid nu en ik kom absoluut terug voor een (andere) behandeling.
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Joyce•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom terug.
Manicure
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk. Fijne zweer
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Najet•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Always lovely, professional with a beautiful result!