Goede verzorging en behandeling in een prettige sfeer.
Treatment by Wasana•Pedicure
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Zorgvuldig en professioneel!
Treatment by Fatima•Gel Nails Manicure
Annekee•over 4 years ago
Verified review
Ik geniet altijd van mijn bezoek aan Byderma. Ik ben daar in goede handen en de sfeer is ontspannen en gezellig. Zelfs bij een PMU behandeling die ik best spannend vond.
Treatment by Deya•Permanent & Semi-Permanent Makeup
Jitka•over 4 years ago
Verified review
Ik vind het een geweldige salon. Vriendelijke mensen en heel kundig. Schoon en ik voel mij er erg op mijn gemak. Echt een aanrader deze salon, top.