Goede verzorging en behandeling in een prettige sfeer.
Behandeling door Wasana•Pedicure
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zorgvuldig en professioneel!
Behandeling door Fatima•Gellak manicure
Annekee•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik geniet altijd van mijn bezoek aan Byderma. Ik ben daar in goede handen en de sfeer is ontspannen en gezellig. Zelfs bij een PMU behandeling die ik best spannend vond.
Behandeling door Deya•Permanente make-up (pmu)
Jitka•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind het een geweldige salon. Vriendelijke mensen en heel kundig. Schoon en ik voel mij er erg op mijn gemak. Echt een aanrader deze salon, top.