Desi is de beste! Super zorgzaam, vriendelijk, legt alles uit. Ik ga nooit meer ergens anders!!
Treatment by Desi•Classic Facials
Mafalda•over 4 years ago
Verified review
Bijna waren goed
PedicureShow all…
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Fatima is een echte kunstenares!!! Mijn bijzondere dank en complimenten.
Treatment by Fatima•Pedicure
Olga•over 4 years ago
Verified review
De sfeer van dit familiebedrijf is zo waanzinnig fijn. En de dames zijn zo goed en vakkundig. Ik hou hiervan en raad ze iedereen aan.
Treatment by Desi•Classic Facials
Denise•over 4 years ago
Verified review
Ik ben als man zijnde voor het eerst gegaan voor een gezichtsbehandeling. Wat ik wel kan zeggen door het duidelijke uitleg en begeleiding voelde ik me 100% op me gemak erbij. Dus na de behandeling meteen ook vooruitgang gezien. Hierdoor heb ik afgesproken dat ik ook maandelijks ga terugkeren.
Ik zou zeggen mannen vaker naar de schoonheidssalon gaan en dan bij by Dema!