Desi is de beste! Super zorgzaam, vriendelijk, legt alles uit. Ik ga nooit meer ergens anders!!
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mafalda•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Bijna waren goed
PedicureToon alles…
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fatima is een echte kunstenares!!! Mijn bijzondere dank en complimenten.
Behandeling door Fatima•Pedicure
Olga•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De sfeer van dit familiebedrijf is zo waanzinnig fijn. En de dames zijn zo goed en vakkundig. Ik hou hiervan en raad ze iedereen aan.
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Denise•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben als man zijnde voor het eerst gegaan voor een gezichtsbehandeling. Wat ik wel kan zeggen door het duidelijke uitleg en begeleiding voelde ik me 100% op me gemak erbij. Dus na de behandeling meteen ook vooruitgang gezien. Hierdoor heb ik afgesproken dat ik ook maandelijks ga terugkeren.
Ik zou zeggen mannen vaker naar de schoonheidssalon gaan en dan bij by Dema!
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen