Wasana is geweldig. Vakkundig maar ook heel vriendelijk. Ze werkt niet een standaard programma af maar kijkt wat jouw voeten nodig hebben. Door haar jarenlange ervaring en haar opleiding (alleen examen heeft ze niet gedaan) is ze deskundiger dan menig medisch pedicure. Gelukkig gaat ze binnenkort toch weer aan de opleiding beginnen.
Behandeling door Wasana•Pedicure
Marijke•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer weer een goede ervaring.
Wimperextensions
Kim•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer blij als Anastasia mijn nagels mooi heeft gemaakt.
Gellak manicure
Janneke•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling
Manicure
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer prettig
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen