Het verbaast mij steeds weer dat ik na mijn 3 /4 weken mijn nagels er nog zo mooi en onbeschadigd uit zien. De keuze om een extra versteviging te nemen is het zeker waard. Mijn nagels zien er na een paar weken nog steeds prachtig en verzorgd uit. Alleen omdat mijn nagels groeien moet ik wel een nieuwe behandeling en dat is het zeker waard! Dank je wel Fatima
Treatment by Fatima•Gel Nails Manicure
Beatrix•over 4 years ago
Verified review
Ik ben goed geholpen met veel aandacht en professionaliteit
Treatment by Deya•Permanent & Semi-Permanent Makeup
Connie•over 4 years ago
Verified review
I recommend this beauty salon to everyone.
Treatment by Fatima•Manicure
Victo•over 4 years ago
Verified review
was heerlijk en reuze aardig
Treatment by Desi•Classic Facials
maria•over 4 years ago
Verified review
Fatima is echt fantastisch. Ze neemt haar tijd, is heel grondig en zorgt ervoor dat het er perfect uitziet. Kan haar alleen maar aanraden!