Het verbaast mij steeds weer dat ik na mijn 3 /4 weken mijn nagels er nog zo mooi en onbeschadigd uit zien. De keuze om een extra versteviging te nemen is het zeker waard. Mijn nagels zien er na een paar weken nog steeds prachtig en verzorgd uit. Alleen omdat mijn nagels groeien moet ik wel een nieuwe behandeling en dat is het zeker waard! Dank je wel Fatima
Behandeling door Fatima•Gellak manicure
Beatrix•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben goed geholpen met veel aandacht en professionaliteit
Behandeling door Deya•Permanente make-up (pmu)
Connie•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
I recommend this beauty salon to everyone.
Behandeling door Fatima•Manicure
Victo•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
was heerlijk en reuze aardig
Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
maria•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fatima is echt fantastisch. Ze neemt haar tijd, is heel grondig en zorgt ervoor dat het er perfect uitziet. Kan haar alleen maar aanraden!