Behandeling door Desi•Facials / Gezichtsbehandelingen
Victoria•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben naar tevredenheid behandeld!
Behandeling door Adriana•Laserontharen
Nora•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer aangenaam, blij met resultaat
Behandeling door Desi•Wenkbrauwen harsen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een informele prettige salon, met toch de nodige afstand en respect voor de clientèle. Vakkundig personeel, ik kom hier steeds met een fijn gevoel vandaan.