Geweldig goed geholpen. Geweldige krullen kennis, mijn dochter is zo onwijs mooi geknipt. Zeer getalenteerde kapster en heeft zoveel passie voor haar werk.
Styled by Bymoji•Curly Haircut
Esther•about 1 month ago
Verified review
Show venue reply...
Hele goede ervaring! Gastvrije ontvangst en een heel goed resultaat. Zowel voor knippen als wenkbrauw behandeling. Ik kom hier de volgende keer weer.
Styled by Bymoji•Ladies' Haircuts
Mirthe•about 1 month ago
Verified review
Show venue reply...
Ik kom zeker terug
Treatment by Bymoji•Eyebrow & Eyelash Tinting
Saskia•about 1 month ago
Verified review
Show venue reply...
Hele vriendelijke en gezellige dame! goede uitleg en heel tevreden met het resultaat!