Geweldig goed geholpen. Geweldige krullen kennis, mijn dochter is zo onwijs mooi geknipt. Zeer getalenteerde kapster en heeft zoveel passie voor haar werk.
Styling door Bymoji•Krullen-knippen
Esther•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele goede ervaring! Gastvrije ontvangst en een heel goed resultaat. Zowel voor knippen als wenkbrauw behandeling. Ik kom hier de volgende keer weer.
Styling door Bymoji•Vrouwen knippen
Mirthe•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom zeker terug
Behandeling door Bymoji•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Saskia•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele vriendelijke en gezellige dame! goede uitleg en heel tevreden met het resultaat!