Uitermate fijne atmosfeer, fijne professionele behandeling van voeten en teennagels met tekst en uitleg en advies. Heel blij mee. Na twee behandelingen zijn de pijnklachten weg. Elke zes weken onderhoud. Zoals ik al zei; heel blij mee!
JanKees•20 days ago
Verified review
I really liked the pedicure! my feet and nails felt really good after the treatment. Recommended!
Treatment by Briah•Pedicure
Patricia•20 days ago
Verified review
Kind and professional service
Patricia•24 days ago
Verified review
Geweldig,met veranderen Van data etc.zochten het voor mij uit…gewoon Top
En hele fijne behandeling ,ga heel graag iedere keer terug
Bedankt lieve medewerkers
Elly•25 days ago
Verified review
Vriendelijke en behulpzame medewerkers en alles wordt duidelijk uitgelegd!