Uitermate fijne atmosfeer, fijne professionele behandeling van voeten en teennagels met tekst en uitleg en advies. Heel blij mee. Na twee behandelingen zijn de pijnklachten weg. Elke zes weken onderhoud. Zoals ik al zei; heel blij mee!
JanKees•20 dagen geleden
Geverifieerde review
I really liked the pedicure! my feet and nails felt really good after the treatment. Recommended!
Behandeling door Briah•Pedicure
Patricia•20 dagen geleden
Geverifieerde review
Kind and professional service
Patricia•24 dagen geleden
Geverifieerde review
Geweldig,met veranderen Van data etc.zochten het voor mij uit…gewoon Top
En hele fijne behandeling ,ga heel graag iedere keer terug
Bedankt lieve medewerkers
Elly•25 dagen geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke en behulpzame medewerkers en alles wordt duidelijk uitgelegd!