Prima geholpen! Kon op korte termijn een afspraak maken, wat prettig was qua flexibiliteit.
Verder vakkundig, professioneel en vriendelijk geholpen
Jeroen•10 months ago
Verified review
Aardig kundig en professioneel
Denny•11 months ago
Verified review
Kundige en vriendelijke dames! De salon is heel schoon en de sfeer is goed.
Treatment by Oesha•Gel Nails Pedicure
Annemijn•11 months ago
Verified review
Uitstekend geholpen.
Emine •11 months ago
Verified review
De pedicure behandeling was perfect en zowel mijn pedicure als de baliemedewerkster waren erg vriendelijk. Een bijkomend voordeel voor mij is dat de nieuwe praktijk op loopafstand van mijn woning is. 🤗