Prima geholpen! Kon op korte termijn een afspraak maken, wat prettig was qua flexibiliteit.
Verder vakkundig, professioneel en vriendelijk geholpen
Jeroen•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Aardig kundig en professioneel
Denny•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Kundige en vriendelijke dames! De salon is heel schoon en de sfeer is goed.
Behandeling door Oesha•Gellak pedicure
Annemijn•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Uitstekend geholpen.
Emine •11 maanden geleden
Geverifieerde review
De pedicure behandeling was perfect en zowel mijn pedicure als de baliemedewerkster waren erg vriendelijk. Een bijkomend voordeel voor mij is dat de nieuwe praktijk op loopafstand van mijn woning is. 🤗